1. Napojení na správu objednávek a skladovou dostupnost
Vyberte si řešení skladové dostupnosti a správy jednotlivých fází objednávek.
Podle údajů, které nám poskytnete, produkt vystavíme ve správných kategoriích, aby mohl zaujmout co nejvíce návštěvníků e-shopu i aplikace.
Úderná jednotka našich markeťáků vám pomůže připravit efektivní strategii s využitím offline i online nástrojů tak, aby maximalizovala prodeje vašeho zboží.
Na kvalitní zákaznické zkušenosti si zakládáme. Zajistíme kompletní zákaznickou péči od nabídky, přes prodej, až po poprodejní servis. Naše call centrum je k dispozici 24/7.
Pomáháme nejen zákazníkům, ale i vám – našim dodavatelům. Podporu vám rádi poskytneme v rámci prvotního nastavení spolupráce i následné správy procesů.
O svém zboží víte nejvíc, proto nám předáte základní údaje a fotky, abychom mohli vytvořit reprezentativní produktovou kartu na našem webu.
V rámci systému zpracujete, nebo odmítnete objednávku od Alzy, vytisknete si expediční štítky a potvrdíte odeslání.
Zabalíte zboží do přepravního obalu, nalepíte expediční štítky a předáte balík dopravci, kterého zajistí Alza. Nemusíte řešit napojení ani komunikaci s dopravcem, vše vyřešíme za vás.
Prvním krokem je nastavit napojení správy objednávek a skladových zásob, účetnictví a dopravy.
Zboží přidáte ručně, nebo pomocí importu. Celý obsah následně zkontrolujeme.
Potvrzené objednávky vám pošleme do systému podle nastavení datového napojení. Následně připravíte zboží k expedici.
Správa objednávek
AlzaTrade/Doplněk
Účetnictví a fakturace
Selfbilling
Správa zboží
Ruční přidání
Dopravy
Dopravu zajistí Alza
Správa objednávek
AlzaTrade/Doplněk
Účetnictví a fakturace
Selfbilling
Správa zboží
XML feed
Dopravy
Dopravu zajistí Alza
Správa objednávek
API / Eshop plugin / ERP plugin
Účetnictví a fakturace
EDI / Selfbilling
Správa zboží
XML feed
Dopravy
Dopravu zajistí Alza /
Vlastní doprava
Vyberte si řešení skladové dostupnosti a správy jednotlivých fází objednávek.
Sekce objednávek umožňující skrze AlzaTrade portál spravovat objednávky, expedici nebo synchronizaci skladů na základě XML. Napojení přes AlzaTrade portál je zdarma.
Webové aplikace a doplňky umožňující automatickou synchronizaci skladů, importy objednávek a správu expedice přímo v administraci vámi využívaného ERP nebo eshop řešení. Vhodné pro malé a střední firmy.
Přímé spojení se systémem Alzy. Hlavní výhodu je úplná automatizace všech procesů. Vhodné pro větší společnosti nebo otevřené ERP systémy.
Fakturace probíhá na základě cen zasílaných dodavatelem v datové komunikaci. Je také možné využít EDI (dodavatel zasílá faktury) nebo Selfbilling (Alza zařizuje fakturaci).
Automatická fakturace dodaných položek mezi Alzou a dodavatelem. Alza vystavuje finanční doklady za dodané zboží za dodavatele a posílá peníze. Ideální pro e-shopy a menší dodavatele.
Datová komunikace, která umožňuje elektronickou výměnu finančních dokladů týkajících se objednávek. Ideální volba pro větší dodavatele nebo ty, jejichž systém zvládne přímou integraci EDI (např. Pohoda). Ruční zasílání dokladů ve formátu EDI lze také řešit přes webový portál Orion.
Využijete vlastní nasmlouvané dopravy, nebo se spolehnete na obrovskou distribuční síť Alzy? Rozhodnutí je na vás.
Alza zajistí dopravce, který zboží doručuje přímo koncovému zákazníkovi, na pobočku nebo do Zásilkovny. Objednávání svozů, komunikaci s dopravcem a generování expedičních štítků zajišťuje Alza. Dopravní náklady hradí Alza.
Ideální pro firmy, které nemají přímé napojení na dopravce.
Alza zajistí dopravce, který zboží doručuje přímo koncovému zákazníkovi, na pobočku nebo do Zásilkovny. Objednávání svozů, komunikaci s dopravcem a generování expedičních štítků zajišťujete vy přes svůj vlastní systém. Dopravní náklady hradí Alza.
Vhodné pro větší dodavatele, kteří mají přímé napojení na dopravce
Pro dopravu ke koncovému zákazníkovi nebo na pobočky Alzy využijete vašeho smluvního dopravce (DPD, PPL, TopTrans) nebo vlastní dopravu. Využití vlastní dopravy podléhá schválení ze strany Alza.
Vhodné pro specifické typy produktů (nadrozměrná přeprava nebo ADR).
Pro zalistování zboží a úspěšnou prezentaci na webu od vás potřebujeme získat parametry a obrázky. Data k produktům nám můžete předat ručně, nebo pomocí vygenerovaného XML feedu.
Každý produkt, který se prodává na Alze musí mít vlastní EAN kód (EAN 13 nebo EAN 128), který slouží jako jasný identifikátor. Tento kód je také využíván při doručení na pobočky a při zpětném toku zboží.
Alza vám vygeneruje XLS soubor, do kterého vyplníte produktové informace a vložíte URL obrázků.
Vhodné pro dodavatele s nižším počtem produktů (cca 250) a bez XML exportu dat.
Na základě vašeho XML nahrajeme potřebné obrázky a parametry a vytvoříme tak detaily produktů. Pro přidání zboží doporučujeme využít Heuréka feed. Můžete ale přidávat i s pomocí vlastního feedu.
Vhodné pro e-shopy a dodavatele s možností XML exportu produktů.
Plně automatická synchronizace produktových informací a obrázků.
Vhodné pro dodavatele využívající API.